Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai

10.00–10.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Asmeniniams ir socialiniams įgūdžiams tenka svarbi vieta ugdymo procese. Sustiprinus šiuos mokinių įgūdžius, jie geba geriau bendrauti, bendradarbiauti, būti savarankiškais, pasitikėti savimi, jausti atsakomybę už save ir kitus, spręsti savo problemas, taip pat kuriamos empatijos užuomazgos ir geranoriškumas kitų atžvilgiu. Lektorės praktiškai pristatys keletą ugdomųjų metodų ir pasidalys konkrečia patirtimi, kaip juos panaudoti ugdymo procese, Read more about Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai[…]

Žinant elgesio pasekmes, smagu daryt teisingus sprendimus

11.00–11.45, balandžio 13 d., II a. – 20 kab. Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Gyventi protingai ir dorai yra iššūkis. Kiekvieno žmogaus elgesį veikia kitų žmonių elgesys ir aplinka. Tad ir susivokti bei pasirinkti savo gyvenimo kelią gali trukdyti noras įtikti kitiems žmonėms. Be to, mus supa daugybė malonumų… Todėl svarbu žinoti savo elgesio pasekmes ir daryti teisingus sprendimus. Per šį praktinį užsiėmimą bus aptariama, kaip, pasitelkiant situacijos analizę, Read more about Žinant elgesio pasekmes, smagu daryt teisingus sprendimus[…]

„Darni mokykla“ – kokybiško švietimo link

10.00–11.30, balandžio 25 d., 201 kab. Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

„Darni mokykla“ – kas tai ir kaip praktiškai pristatyti darnaus vystymosi temas? Seminare sužinosite apie darnaus vystymosi svarbą, o tiksliau – švietimą darniam vystymuisi, kuris yra pats svarbiausias pamatas, galintis pakeisti žmonių elgesį, didinti savimonę, atsakomybę. Praktiškai išbandysite metodus, skirtus ugdyti visuomenės darniam vystymuisi aktualius bendruosius gebėjimus ir vertybines nuostatas, kreipiančias į kūrybišką tikrovės problemų Read more about „Darni mokykla“ – kokybiško švietimo link[…]

Atėjo laikas pagalvoti apie save. Kaip tikslo kėlimas motyvuoja siekti daugiau?

12.00–12.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Apie darbą su paaugliais. Kaip kalbėti viena kalba su skirtingomis kartomis? Sužinosite, kaip mokytojui pirmiausia motyvuoti ir įkvėpti save, naudojantis tikslų kėlimu kaip įrankiu. Tuomet daug lengviau būti pavyzdžiu mokiniams ir juos įkvėpti siekti geresnių mokymosi ar asmeninių rezultatų.

Kūrybiškas metodinių priemonių pritaikymas ikimokyklinukų veikloje

12.00–12.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Išmoksite lengvai ir paprastai pasigaminti vaikams patrauklių ugdymo priemonių, skatinančių vaikų kūrybiškumą, smalsumą ir aktyvumą įsitraukti į kasdienes veiklas. Pasidalysime gerąja patirtimi, į pedagoginį darbą žvelgdami kūrybiškai ir šiuolaikiškai.

Gebėjimų ugdymo programos „Kaleidoskopas“ pritaikymas ikimokyklinio ugdymo veikloje

14.00–14.45, balandžio 5 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Kaip išugdyti pasitikinčias savimi, visapusiškas asmenybes ir parengti jas gyvenimui, pasitelkiant menines ir sporto veiklas? Sužinosite metodiką, padedančią pedagogams ugdyti ikimokyklinio amžiaus vaikų asmeninius ir socialinius gebėjimus. Pristatysime didžiausios Lietuvoje neformaliojo ugdymo įstaigos – Lietuvos vaikų ir jaunimo centro sukurtą ir praktiškai taikomą programą „Kaleidoskopas“.

Pedagogų motyvacijos ir profesinio tobulėjimo svarba

14.00–14.45, balandžio 5 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Panagrinėsime pedagogų profesinio tobulėjimo padėtį Lietuvoje ir Europoje. Diskutuosime apie pedagogų profesinio tobulėjimo naudą, pasyvaus įsitraukimo į profesinio tobulinimo tinklus priežastis, organizacijos vadovo vaidmenį motyvuojant darbuotojus tobulintis. Be to, aptarsime mokymosi motyvacijos kėlimo būdus ir motyvavimo mokytis sistemą.