Kaip išmanieji įrenginiai gali padėti organizuoti mokymosi bendradarbiaujant veiklą?

10.00–11.30, balandžio 13 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras

Mokymasis bendradarbiaujant – viena veiksmingiausių mokymo ir mokymosi formų, padedančių ugdyti labai svarbias kompetencijas ir atsakomybę už savo bei draugų mokymosi rezultatus. Geriausia priemonė tokiai veiklai organizuoti – išmanieji įrenginiai, suteikiantys galimybes kartu kurti, stebėti vieniems kitų darbą, teikti pagalbą, vertinti kitus ir įsivertinti savo veiklą. Visose pagrindinėse kompanijos „Apple“ programėlėse jau veikia bendradarbiavimo funkcija. Read more about Kaip išmanieji įrenginiai gali padėti organizuoti mokymosi bendradarbiaujant veiklą?[…]

Kaip išmanieji įrenginiai gali padėti organizuoti mokymosi bendradarbiaujant veiklą?

14.00–15.30, balandžio 13 d., III a. – 30 kab. Organizuoja: Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras

Mokymasis bendradarbiaujant – viena veiksmingiausių mokymo ir mokymosi formų, padedančių ugdyti labai svarbias kompetencijas ir atsakomybę už savo bei draugų mokymosi rezultatus. Geriausia priemonė tokiai veiklai organizuoti – išmanieji įrenginiai, suteikiantys galimybes kartu kurti, stebėti vieniems kitų darbą, teikti pagalbą, vertinti kitus ir įsivertinti savo veiklą. Visose pagrindinėse kompanijos „Apple“ programėlėse jau veikia bendradarbiavimo funkcija. Read more about Kaip išmanieji įrenginiai gali padėti organizuoti mokymosi bendradarbiaujant veiklą?[…]

Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi

11.00–11.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras

Ar yra kokia stebuklinga priemonė, kuri padėtų į veiklą pamokoje įtraukti visus mokinius? Be abejo! Ir dažniausiai ji slypi mokinių kišenėse. Užuot demonstravę paprastas skaidres, pasyviai dalijęsi informacija arba rodę įprastą vaizdo įrašą, papildykite šias priemones interaktyviais elementais ar klausimais, į kuriuos demonstracijos metu turės atsakinėti mokiniai, naudodamiesi savo išmaniaisiais įrenginiais, o jūs iš karto Read more about Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi[…]

Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi

12.00–12.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras

Ar yra kokia stebuklinga priemonė, kuri padėtų į veiklą pamokoje įtraukti visus mokinius? Be abejo! Ir dažniausiai ji slypi mokinių kišenėse. Užuot demonstravę paprastas skaidres, pasyviai dalijęsi informacija arba rodę įprastą vaizdo įrašą, papildykite šias priemones interaktyviais elementais ar klausimais, į kuriuos demonstracijos metu turės atsakinėti mokiniai, naudodamiesi savo išmaniaisiais įrenginiais, o jūs iš karto Read more about Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi[…]

Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi

14.00–14.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras

Ar yra kokia stebuklinga priemonė, kuri padėtų į veiklą pamokoje įtraukti visus mokinius? Be abejo! Ir dažniausiai ji slypi mokinių kišenėse. Užuot demonstravę paprastas skaidres, pasyviai dalijęsi informacija arba rodę įprastą vaizdo įrašą, papildykite šias priemones interaktyviais elementais ar klausimais, į kuriuos demonstracijos metu turės atsakinėti mokiniai, naudodamiesi savo išmaniaisiais įrenginiais, o jūs iš karto Read more about Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi[…]

Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi

15.00–15.45, balandžio 4 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Kuršėnų Pavenčių mokykla - daugiafunkcis centras

Ar yra kokia stebuklinga priemonė, kuri padėtų į veiklą pamokoje įtraukti visus mokinius? Be abejo! Ir dažniausiai ji slypi mokinių kišenėse. Užuot demonstravę paprastas skaidres, pasyviai dalijęsi informacija arba rodę įprastą vaizdo įrašą, papildykite šias priemones interaktyviais elementais ar klausimais, į kuriuos demonstracijos metu turės atsakinėti mokiniai, naudodamiesi savo išmaniaisiais įrenginiais, o jūs iš karto Read more about Nuo pasyvaus prie aktyvaus mokymosi[…]