Inovatyvus mokytojas – iššūkis ar kasdienybė?

12.00–12.45, balandžio 24 d., 308 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Susipažinsite su praktine patirtimi organizuojant integruotą ugdymą, geimifikacijos, problemų sprendimo bendradarbiaujant ir IKT įrankių panaudojimu mokinių motyvacijai didinti. Praktiškai išbandysite kelis skaitmeninius įrankius ugdymo turiniui kurti (pvz., „Learningapps“ ), mokinių asmeninei pažangai vertinti ir įsivertinti (pvz., „Mentimeter“, „Quizelize“, „Plickers“), bendrauti ir bendradarbiauti (pvz., „TesTeach“, „Lino“ ir kt.). Susipažinsite su Ugdymo plėtotės centro vykdomais „Erasmus“ strateginių Read more about Inovatyvus mokytojas – iššūkis ar kasdienybė?[…]

Mokinių finansinio raštingumo ugdymo galimybės

14.00–14.45, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Informaciniame pranešime sužinosite apie įvairias finansinio raštingumo ugdymo galimybes, kurios taikomos ugdymo praktikoje. Taip pat pristatysime Lietuvos institucijas, kurios savo veikla prisideda prie mokinių ir visuomenės finansinio raštingumo gerinimo. Aptarsime virtualias mokymosi erdves, mokymo priemonių pasiūlą, gerosios praktikos pavyzdžius.

Apie uždavinio sprendimo kultūrą ir kita

14.00–14.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Diskutuosime apie formuojamą matematikos uždavinio sprendimo kultūrą, jos įtaką rezultatams. Be to, pranešime bus pristatyta Matematinio ir gamtamokslinio konkurso (2017 m.) rezultatai ir tendencijos.