Kaip įveikti probleminius uždavinius?

15.00–15.45, balandžio 24 d., 201 kab. Organizuoja: UAB „E. mokykla“

Mokant(is) matematikos gausu painių, sudėtingų klausimų, kurie mokiniams ne visada yra lengvai suprantami. Užsiėmime išgirsite, kaip padėti mokiniams išmokti spręsti probleminius uždavinius. Taip pat lektorius pasidalys uždavinių pavyzdžiais ir jų sprendimo būdais, kuriuos galėsite pritaikyti savo pamokose. Lektorius – Bronislavas Burgis.

Kontekstualus mokymo turinys – matematinių kompetencijų stiprinimui

14.00–14.45, balandžio 24 d., 311 kab. Organizuoja: Utenos „Saulės“ gimnazija

Kaip projektinės veiklos gali prisidėti prie mokinių bendrųjų ir dalykinių kompetencijų ugdymo? Dalyvaujame ESFA bendrai finansuojamame projekte „Inovatyvi matematika – kiekvieno mokinio sėkmė“. Norime pasidalyti patirtimis, kokios projekto veiklos labiausiai prisidėjo prie mokinių pažangos. Supažindinsime su mokinių integruotais matematiniais projektais, elektroninio matematikos užduočių banko platforma. Nors projekto veiklos buvo daugiau orientuotos į mokinius, mokytojų patirtis Read more about Kontekstualus mokymo turinys – matematinių kompetencijų stiprinimui[…]

Matematikos mokymosi prasmės atskleidimas pamokoje: kaip ir kodėl?

11.00–12.30, balandžio 25 d., 103 kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Diskusijoje aptarsite, kaip mokytojas galėtų ir turėtų padėti mokiniui atrasti matematikos grožį ir matematikos mokymosi prasmingumą. Apibendrindami diskusijos dalyvių išsakytas mintis ir nuomones, suformuluosite siūlymus atnaujinamam matematikos bendrųjų programų turiniui. Lektorius – Leonas Narkevičius, KTU gimnazijos mokytojas ekspertas, Nacionalinės moksleivių akademijos direktorius. Diskusiją moderuoja – Alvyda Ambraškienė, Lietuvos matematikos mokytojų asociacijos narė, Utenos Adolfo Šapokos Read more about Matematikos mokymosi prasmės atskleidimas pamokoje: kaip ir kodėl?[…]

Realaus turinio užduotys – iššūkis dešimtokui

15.00–15.45, balandžio 25 d., 105a kab. Organizuoja: Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazija

Realaus turinio uždaviniai ne vienam dešimtokui kelia stresą ir tampa nemenku iššūkiu. Kilusiai problemai spręsti Kauno ir Utenos mokytojai, dalyvaudami projekte „Inovatyvi matematika – kiekvieno mokinio sėkmė“, „Moodle“ sistemoje sukūrė originalių užduočių el. banką, kur mokiniai gali atlikti matematines užduotis, čia pat įsivertinti pažangą, o mokytojas gali stebėti jų rezultatų ir pažangos kaitą. Šiame renginyje Read more about Realaus turinio užduotys – iššūkis dešimtokui[…]

„EMA pamokos“ – naujos kartos skaitmeninė mokymosi priemonė

11.00–11.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: UAB „TAMO grupė“

Seminare pristatysime naujieną, skirtą 5 klasės matematikos dalyko mokymui – „EMA pamokos“. „EMA pamokos“ – tai naujos kartos skaitmeninė mokymosi priemonė, apimanti ne tik užduočių banko, bet ir vadovėliui būdingą turinį. „EMA pamokos“ užpildo visas pamokos struktūrines dalis (įvadą, mokymosi veiklą, apibendrinimą), teikia mokytojui ir mokiniui dar daugiau duomenų apie mokymosi rezultatą, atvaizduoja mokymosi progresą, Read more about „EMA pamokos“ – naujos kartos skaitmeninė mokymosi priemonė[…]

Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą

16.00–16.45, balandžio 4 d., 1-asis matematikos kabinetas Organizuoja: MB „Creator Japonicus“

Norėdami sudominti ir motyvuoti mokytis šiuolaikinius vaikus, pedagogai turi pasitelkti inovatyvias mokymo priemones ir kūrybiškus sprendimus. Naujoji karta nori pati kurti, eksperimentuoti, apčiuopti dalykus, kurių mokosi. Mokytojo užduotis – jai padėti. Kaip? Atraskite iš naujo mokymo(si) džiaugsmą kartu su vaikais! Mes tikime, kad mokymasis per žaidimą – inovatyvi ir efektyvi šiuolaikinių vaikų mokymo metodika. Pristatysime Read more about Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą[…]

Apie uždavinio sprendimo kultūrą ir kita

14.00–14.45, balandžio 4 d., 3-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Diskutuosime apie formuojamą matematikos uždavinio sprendimo kultūrą, jos įtaką rezultatams. Be to, pranešime bus pristatyta Matematinio ir gamtamokslinio konkurso (2017 m.) rezultatai ir tendencijos.

Pažinimo džiaugsmą patiriame KITAIP

11.00–11.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Alytaus Putinų gimnazija

Nukeliausite į tris kūrybiškumo planetas ir susipažinsite, kaip, integruojant mokomuosius dalykus, akademines žinias paversti praktiniais įgūdžiais (vaizdo medžiaga, 11 min.). Įsitikinsite, kaip „Aktyvi klasė“ tampa inovatyviu kūrybiško problemų sprendimo įrankiu. Susipažinsite, kaip „Promethean“ išmaniosios lentos ir programinės įrangos „ActivInspire“ galimybės išnaudojamos ugdant kritinį mąstymą „Planimetrijos“ pamokose. Per praktinį užsiėmimą išbandysite, kaip: – pasinaudojant „ActivInspire“ programa, Read more about Pažinimo džiaugsmą patiriame KITAIP[…]

Integruoto ugdymo (STEM) stiprinimas mokyklose. Gerosios patirties sklaida

12.00–12.45, balandžio 4 d., Chemijos kabinetas Organizuoja: VšĮ „Švietimo tinklas“

Daugelis vaikų gamtos, technologijų, inžinerijos ir matematikos ugdymu STEM (Science, Technology, Engineering, Maths) susidomi dar 5–8 klasėse, o lemiamą įtaką apsisprendimui toliau jais domėtis turi tokie aspektai kaip mokytojų gebėjimas sudėtingus dalykus išaiškinti per praktinius pavyzdžius, galimybės dalyvauti neformaliojo ugdymo veiklose. Mokiniai, spręsdami inžinerinius uždavinius, susipažįsta su gamtos mokslais, sužino, kaip tikslieji dalykai gali būti Read more about Integruoto ugdymo (STEM) stiprinimas mokyklose. Gerosios patirties sklaida[…]

Praktinis užsiėmimas kompiuterių klasėje: KURK – VBE naudojimo metodika

11.00–11.45, balandžio 5 d., 1-asis informacinių technologijų kabinetas Organizuoja: Leidykla TEV

Šis užsiėmimas skirtas matematikos mokytojams. Turėsite galimybę susipažinti su VBE uždavinių banko struktūra ir panaudojimo metodika, dirbant su KURK programėle. Uždavinių banke surinkti visi matematikos egzaminų – pagrindinių ir pakartotinių sesijų – uždaviniai nuo 1999 iki 2017 m. su atsakymais ir vertinimo instrukcijomis. Uždavinių bankas yra sutvarkytas pagal temas (9) ir potemes (33), uždaviniai kiekvienoje Read more about Praktinis užsiėmimas kompiuterių klasėje: KURK – VBE naudojimo metodika[…]

Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą

14.00–14.45, balandžio 5 d., 2-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: MB „Creator Japonicus“

Norėdami sudominti ir motyvuoti mokytis šiuolaikinius vaikus, pedagogai turi pasitelkti inovatyvias mokymo priemones ir kūrybiškus sprendimus. Naujoji karta nori pati kurti, eksperimentuoti, apčiuopti dalykus, kurių mokosi. Mokytojo užduotis – jai padėti. Kaip? Atraskite iš naujo mokymo(si) džiaugsmą kartu su vaikais! Mes tikime, kad mokymasis per žaidimą – inovatyvi ir efektyvi šiuolaikinių vaikų mokymo metodika. Pristatysime Read more about Konstruoju savo ateitį: efektyvus mokymas per žaidimą[…]

Kaip matematikos mokymą paversti praktiniu mokymusi ar žaidimu?

10.00–10.45, balandžio 5 d., 3D kabinetas Organizuoja: Alytaus šv. Benedikto gimnazija

Mokiniai mokosi efektyviau, jeigu turi galimybę panaudoti dalykines žinias tikroms gyvenimo problemoms spręsti. Seminare pristatysime, kaip žaidimu, praktinėmis užduotimis, netradicinėmis mokymo priemonėmis daug paprasčiau vaikams perteikti sudėtingas matematikos žinias – taisykles ar dėsnius. Sužinosite, kaip diferencijuoti dalyko turinį, naudojantis įvairių rūšių ir paskirties mokymo priemonėmis. Pademonstruosime, kaip žaidimus paversti mokymo metodais ir juos taikyti pamokose Read more about Kaip matematikos mokymą paversti praktiniu mokymusi ar žaidimu?[…]