Klasės auklėtoja? Misija (ne)įmanoma!

15.00–15.45, balandžio 12 d., II a. – 22 kab. Organizuoja: Radviliškio Vaižganto gimnazija

Gyvenimas sparčiai kinta. Šiuolaikinis mokinys tampa modernaus pasaulio, užvaldyto IT ir gausybės informacijos šaltinių, dalimi. Tačiau svarbiausi dalykai nesikeičia: mokykloje gimnazistui reikia siekti išsilavinimo, tobulėti, rasti bendrą kalbą su bendraamžiais ir mokytojais, išmokti disciplinos, plėsti savo akiratį, bręsti kaip asmenybei. Per visus mokymosi metus mokinį lydi klasės auklėtojas. Šiandien būti klasės auklėtoju nėra lengva. Nuo Read more about Klasės auklėtoja? Misija (ne)įmanoma![…]

Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?

11.00–11.45, balandžio 4 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Susipažinsite su galimybėmis įtraukti mokinius ir visą mokyklos bendruomenę į saugesnio ir geresnio interneto kūrimą. Interaktyvių žaidimų forma išmoksite: – supažindinti vaikus su egzistuojančiomis rizikomis ir grėsmėmis internete;- užduoti vaikams klausimų apie bendravimo socialiniuose tinkluose ypatumus ir kartu išsiaiškinti savo žinių lygį; –   parinkti ir naudoti profilio internete nuotraukas. Ieškosite būdų, kaip telkti mokyklos Read more about Saugesnio interneto ambasadorių mokyklose mokymų programa mokyklų pedagogams. Kaip ugdyti mokinių medijų ir informacinį raštingumą?[…]

Efektyvūs prevenciniai patirtinio ugdymo įrankiai auklėtojo darbui su klase pagal „Whatansu“

14.00–14.45, balandžio 4 d., 3-asis lietuvių kalbos kabinetas Organizuoja: VšĮ „Bundam“

Kiekvienas mokytojas, kiekvienas klasės vadovas gali su savo auklėtiniais sukurti gražesnį ir tvirtesnį tarpusavio ryšį, kupiną pagarbos ir palaikymo, tapti ne prievaizdu, o į priekį vedančiu įkvepiančiu pavyzdžiu. • Kaip „neperdegti“ įgyvendinant klasės auklėtojo planus? • Kaip produktyviai išnaudoti klasės valandėles? • Kokie įrankiai padeda kurti pozityvų emocinį lauką klasėje? • Kaip sutelkti auklėtinius į Read more about Efektyvūs prevenciniai patirtinio ugdymo įrankiai auklėtojo darbui su klase pagal „Whatansu“[…]

Sumaniojo ugdymo link: produktyviojo mokymosi dirbtuvės

16.00–16.45, balandžio 4 d., Aktyvioji klasė Organizuoja: Lietuvos edukologijos universitetas, Švietimo aprūpinimo centras

Kviečiame susipažinti su ugdymo naujove Lietuvos švietimo sistemoje – produktyviuoju mokymusi, diegiamu mūsų šalyje nuo 2012 m. Produktyvusis mokymasis padeda mokiniams įgyti pasitikėjimo savimi ir mokymosi motyvacijos, leidžia jiems sėkmingiau pasiekti pagrindinį išsilavinimą ir toliau modeliuoti savo mokymosi ar profesijos pasirinkimo karjerą. Renginyje sužinosite pagrindinius dalykus apie produktyvųjį mokymąsi, modeliuosite konkrečius šios novacijos diegimo žingsnius Read more about Sumaniojo ugdymo link: produktyviojo mokymosi dirbtuvės[…]

Atėjo laikas pagalvoti apie save. Kaip tikslo kėlimas motyvuoja siekti daugiau?

12.00–12.45, balandžio 5 d., 2-asis matematikos kabinetas Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Apie darbą su paaugliais. Kaip kalbėti viena kalba su skirtingomis kartomis? Sužinosite, kaip mokytojui pirmiausia motyvuoti ir įkvėpti save, naudojantis tikslų kėlimu kaip įrankiu. Tuomet daug lengviau būti pavyzdžiu mokiniams ir juos įkvėpti siekti geresnių mokymosi ar asmeninių rezultatų.