Kaip „Robotel“ kalbų laboratorijos programinė įranga padeda mokytis anglų kalbos?

16.00–16.45, balandžio 12 d., III a. – 29 kab. Organizuoja: Kauno r. Garliavos Adomo Mitkaus pagrindinė mokykla

Renginyje aptarsime, kaip taikyti inovatyvius mokymo(si) metodus, ugdant mokinių klausymo, skaitymo, kalbėjimo ir rašymo gebėjimus, naudojantis „Robotel“ kalbų mokymo laboratorija. Bus demonstruojamos mokinių atliktų darbų ir vaizdo pamokų ištraukos. Kaip ši technologija gali pagerinti anglų kalbos mokymo ir mokymosi kokybę? Tinkamai taikoma ši technologija pamokose padeda tobulinti ugdymą ir turi akivaizdžių pranašumų, vizualizuojant ir įgarsinant Read more about Kaip „Robotel“ kalbų laboratorijos programinė įranga padeda mokytis anglų kalbos?[…]

Kalbos normos mokykloje: kur ieškoti etalono?

16.00–16.45, balandžio 12 d., III a. – 32 kab. Organizuoja: Lietuvių kalbos institutas

Pranešime parodoma, kokiomis formomis dabartinėje mokykloje diegiama bendrinės kalbos ideologija, kaip mokoma bendrinės kalbos normų ir kiek paveikus šis modelis. Remiamasi mokinių baigiamųjų lietuvių kalbos ir literatūros darbų kalbos tyrimais ir mokytojų lituanistų – baigiamųjų darbų vertintojų – apklausos rezultatais. Kartu su auditorija bus ieškoma atsakymo į klausimus, kas yra dabartinės bendrinės kalbos etalonas ir Read more about Kalbos normos mokykloje: kur ieškoti etalono?[…]

Lietuvių kalbos ir literatūros ugdymo(si) įvairiose edukacinėse aplinkose galimybės

16.00–16.45, balandžio 24 d., 105a kab. Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Sužinosite apie lietuvių kalbos ir literatūros ugdymo(si) įvairiose edukacinėse aplinkose galimybes. Aptarsime virtualias mokymosi erdves, mokymosi priemonių pasiūlą, gerosios praktikos pavyzdžius. Pristatysime patirtinio mokymosi Anykščių krašte išteklius.

Kaip teksto kompozicija priklauso nuo argumentavimo būdų?

14.00–14.45, balandžio 5 d., Fizikos kabinetas Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Gebėjimas argumentuoti – vienas svarbiausių kritinio ir kūrybinio mąstymo gebėjimų, į kurį kreipia dėmesį lietuvių kalbos ir literatūros programa. Tyrimai rodo, kad mūsų mokiniams sunku argumentuoti, pedagogams trūksta šios srities žinių. Todėl šiame seminare praktiškai tyrinėsime kompozicines skirtingų argumentavimo būdų ypatybes ir aptarsime argumentacijos modelius.